moje zdrowe ciało

#35 – Koszulka na ramiaczkach

Przy porzadkowaniu szafy (o czym wiecej pozniej) znalazlam zatrwazajaca ilosc pieknych (kolorowych) topow, ktore schowalam sobie na nadchodzace lato, w nadziei, ze tym razem pozwole sobie odslonic ramiona, gdyz beda one pozbawione tak zwanego tluszczu, pieknie zarysowane I w ogole, cud-miod. Przymierzylam ze dwa, trzy (zeby sie upewnic, ze wynik eksperymentu nie jest zalezny od koloru tkaniny :P) I ze zdziwieniem odkrylam te wiszace galaretki w okolicy, gdzie oczekiwalam, ze powinny byc tricepsy. Mialam do wyboru – pocieszyc sie czekolada, ktora nie pyta a wszystko rozumie, albo przeprosic sie z hantlami. Jesli nie macie aktualnie zadnych planow treningowych, moze dolaczycie sie do mnie i tego “ekspresowego treningu dla zabieganych”,  ktory rozpisalam sobie na ten tydzien ? Nie wykroje wiecej niz 30 min, nie chce rezygnowac z jogi a czuje, ze hantle rzucily na mnie klatwe I jesli ich nie dotkne, to galaretki sie rozleza po calym ciele. Plan tygodniowy Dzien 1 Rozgrzewka (5 min), Skakanka (30 sec)/biceps z hantlami 4 kg (30 sec) /burpees (30 sec)/triceps z tymi samymi hantlami (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy, Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) Dzien 2 Rozgrzewka (5 min) Skakanka (30 sec)/Squat ze sztanga 12 kg (30 sec) /burpees (30 sec)/martwy ciag z ta sama sztanga (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) Dzien 3 Rozgrzewka (5 min), Skakanka (30 sec)/biceps z hantlami 4 kg (30 sec) /burpees (30 sec) z pompka I wyskokiem, a co :)/triceps z tymi samymi hantlami (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy, Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) Dzien 4 Przerwa Dzien 5 Rozgrzewka (5 min), Skakanka (30 sec)/biceps z hantlami 4 kg (30 sec) /burpees z pompka I wyskokiem(30 sec)/triceps z tymi samymi hantlami (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) Dzien 6 Rozgrzewka (5 min) Skakanka (30 sec)/Squat ze sztanga 12 kg (30 sec) /burpees (30 sec)/martwy ciag z ta sama sztanga (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) Dzien 7 Skakanka (30 sec)/biceps z hantlami 4 kg (30 sec) /burpees z pompka I wyskokiem(30 sec)/triceps z tymi samymi hantlami (30 sec), przerwa 10 sec, powtorzyc 8 razy Rozciaganie (6 x Pozdrowienie slonca) IMG_9235 Posilek potreningowy jest czescia planu (u mnie sa to straczki podsmazane z tofu, taboule – kuskus, pomidory, ogorek, cebula – I szpinak z oliwa z oliwek) IMG_9237  

Walczę z Chaosem, we mnie i wokół mnie. Z pomocą przychodzi mi kobiecość, joga, weganizm, zero waste i planowanie Mój blog https://chatkababyjogi.pl/ jest blogiem osobistym.

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.